Проблемна тема КЗДО на 2021-2022 н.р.:

 

 

«Комплексний підхід до особистісного зростання дошкільників та забезпечення умов для зміцнення їх фізичного та психологічного здоров’я»

Пріоритетні завдання на 2021-2022 навчальний рік

     

1. Науково-методична проблема Михайлівської громади: «Впровадження компетентнісного підходу в закладах освіти об᾿єднаної територіальної громади».

Пріоритетний напрям діяльності ЗДО: фізкультурно-оздоровчий.

Проблемна тема ЗДО: компетентнісний підхід до особистісного зростання дошкільників та забезпечення умов для зміцнення їх  фізичного та психічного здоров᾿я.

Враховуючи аналіз освітньої і методичної роботи в 2020 – 2021 навчальному році, досягнення і перспективи розвитку ЗДО, педагогічний колектив у 2021-2022 навчальному році буде спрямовувати свою діяльність на розв᾿язання основних пріоритетних завдань:

1.  Формувати стійку мотивацію педагогів до самоосвітньої та творчої діяльності в умовах оновленого змісту освітнього процесу та викликів сьогодення.

2.  Активізувати роботу з дітьми по формуванню комунікативно-мовленнєвої та математичної компетенції дітей дошкільного віку шляхом упровадження інноваційних методик і технологій.

3.  Побудова процесу фізичного виховання з позиції фізичного потенціалу дитини, її рухової активності в кожному віковому відтинку дошкільного дитинства як важливої передумови дальшого розвитку.

Завдання педагогічного колективу на літній оздоровчий період 2022 р.

1.  Оздоровчі завдання:

·     Створення  оптимальних умов для зміцнення здоров᾿я вихованців, збереження їх життя та подальшого формування життєвої компетенції шляхом упровадження сучасних здоров᾿язбережувальних освітніх технологій;

·     дотримання розпорядку дня з урахуванням чергування фізичних, психічних навантажень та відпочинку дітей, забезпечення максимального перебування їх на свіжому повітрі відповідності тривалості сну віку дітей;

·     підвищення ефективності освітньої роботи з питань особистої безпеки та безпеки життєдіяльності дітей;

·     оптимізація рухового режиму та самостійної ігрової діяльності з фізичним дистанціюванням дітей протягом дня як важливої складової фізичного розвитку дошкільників;

·     забезпечення умов для загартування дитячого організму.

2.  Освітні завдання:

·     спрямування освітньої роботи на інтеграцію різних видів діяльності, реалізацію особистісно-орієнтованого підходу до дітей та комплексне вирішення освітніх завдань, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти та чинними Програмами «Дитина в дошкільні роки», «STREAM-освіта», «Я у Світі» (ранній вік);

·     розвиток пізнавальних здібностей дошкільнят засобами ознайомлення дітей із природою влітку, використання епізодичних та довготривалих спостережень, дослідницько-наукової роботи з дошкільниками, художньої літератури;

·     збагачення практичного досвіду дітей через залучення до різних специфічних видів дитячої діяльності: ігрової, рухової, пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, трудової тощо.


 

Download
річний план роботи 2021-2022 р .pdf
Adobe Acrobat Document 1.8 MB