Проблемна тема КЗДО на 2021-2022 н.р.:
«Комплексний підхід до особистісного зростання дошкільників та забезпечення умов для зміцнення їх фізичного та психологічного здоров’я»
Пріоритетні завдання на 2021-2022 навчальний рік
1. Науково-методична проблема Михайлівської громади: «Впровадження компетентнісного підходу в закладах освіти об᾿єднаної територіальної громади».
Пріоритетний напрям діяльності ЗДО: фізкультурно-оздоровчий.
Проблемна тема ЗДО: компетентнісний підхід до особистісного зростання дошкільників та забезпечення умов для зміцнення їх фізичного та психічного здоров᾿я.
Враховуючи аналіз освітньої і методичної роботи в 2020 – 2021 навчальному році, досягнення і перспективи розвитку ЗДО, педагогічний колектив у 2021-2022 навчальному році буде спрямовувати свою діяльність на розв᾿язання основних пріоритетних завдань:
1. Формувати стійку мотивацію педагогів до самоосвітньої та творчої діяльності в умовах оновленого змісту освітнього процесу та викликів сьогодення.
2. Активізувати роботу з дітьми по формуванню комунікативно-мовленнєвої та математичної компетенції дітей дошкільного віку шляхом упровадження інноваційних методик і технологій.
3. Побудова процесу фізичного виховання з позиції фізичного потенціалу дитини, її рухової активності в кожному віковому відтинку дошкільного дитинства як важливої передумови дальшого розвитку.
Завдання педагогічного колективу на літній оздоровчий період 2022 р.
1. Оздоровчі завдання:
· Створення оптимальних умов для зміцнення здоров᾿я вихованців, збереження їх життя та подальшого формування життєвої компетенції шляхом упровадження сучасних здоров᾿язбережувальних освітніх технологій;
· дотримання розпорядку дня з урахуванням чергування фізичних, психічних навантажень та відпочинку дітей, забезпечення максимального перебування їх на свіжому повітрі відповідності тривалості сну віку дітей;
· підвищення ефективності освітньої роботи з питань особистої безпеки та безпеки життєдіяльності дітей;
· оптимізація рухового режиму та самостійної ігрової діяльності з фізичним дистанціюванням дітей протягом дня як важливої складової фізичного розвитку дошкільників;
· забезпечення умов для загартування дитячого організму.
2. Освітні завдання:
· спрямування освітньої роботи на інтеграцію різних видів діяльності, реалізацію особистісно-орієнтованого підходу до дітей та комплексне вирішення освітніх завдань, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти та чинними Програмами «Дитина в дошкільні роки», «STREAM-освіта», «Я у Світі» (ранній вік);
· розвиток пізнавальних здібностей дошкільнят засобами ознайомлення дітей із природою влітку, використання епізодичних та довготривалих спостережень, дослідницько-наукової роботи з дошкільниками, художньої літератури;
· збагачення практичного досвіду дітей через залучення до різних специфічних видів дитячої діяльності: ігрової, рухової, пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, трудової тощо.