Керівник музичний Ємельяненко Тетяна Миколаївна


Керівник музичний

Нехода Володимир Іванович


Завдання музичного виховання

  • * підтримувати у дітей бажання слухати музику, емоційно нам неї відгукуватися, розповідати про неї;
  • * формувати досвід музичних вражень;
  • * розвивати музичні здібності;
  • * розвивати мислення і творчу уяву;
  • * спонукати дітей самостійно визначати настрій, характер музичного твору, засоби музичної виразності;
  • * вдосконалювати вміння слухати музику, розрізняти її інтонації, мелодію, змістове наповнення;
  • * вчити слухати та диференціювати тембри інструментів;
  • * вправляти в умінні визначати жанрову належність музичного твору;
  • * формувати здатність створювати музичний образ;
  • * розвивати бажання та вміння втілювати у творчих рухах настрій, характер музичного образу.

 

ДИТИНА ТА МУЗИКА

Музика для дитини - світ радісних переживань. Щоб відкрити для неї двері у цей світ,треба розвивати у неї здібності і перш за все музичний слух це емоційний відгук. Інакше музика не виконає своєї виховної функції. Якщо дорослий якомога ближче стискається зі світом дитинства. Якщо вони разом мріють, фантазують, сміються і грають,то діти відчуваючи цю близкість дорослого, відкривають їм свої таємниці, почуття та емоції. Як це прекрасно - знайомити дітей з музикою. Діти дуже люблять слухати.

Задача педагога полягає в тому, щоб дитина робила це не тому, що так треба, а щоб дитина сказала:” Я буду робити це тому, що хочу, тому, що це мені цікаво.”

ПОРАДИ МУЗКЕРІВНИКА:

Щоб спрямувати освітній процес ДНЗ на розвиток творчої особистості педагогам потрібно:

-оновлювати зміст навчально-виховного процесу;

-створювати належне розвивальне середовище, постійно оновлюючи його;

-своєчасно виявляти природні задатки, здібності, схильності малюка;

-прагнути до інтеграції суспільного і сімейного виховання;

-з готовністю впроваджувати передовий педагогічний досвід, інноваційні технології;

-добре знати психологічні та індивідуальні особливості дитини;

-розвивати в собі прагнення діяти творчо;

-стимулювати дітей до самоаналізу, самопізнання і самовдосконалення у різних видах діяльності, розширюючи простір власного «Я»;

-надавати дітям можливість самостійно вибирати вид діяльності;

-створювати сприятливий емоційний простір для кожної дитини.