Завдання музичного
виховання
- *
підтримувати у дітей бажання слухати музику, емоційно нам неї відгукуватися, розповідати про неї;
- *
формувати досвід музичних вражень;
- *
розвивати музичні здібності;
- *
розвивати мислення і творчу уяву;
- *
спонукати дітей самостійно визначати настрій, характер музичного твору, засоби музичної виразності;
- *
вдосконалювати вміння слухати музику, розрізняти її інтонації, мелодію, змістове наповнення;
- * вчити
слухати та диференціювати тембри інструментів;
- *
вправляти в умінні визначати жанрову належність музичного твору;
- *
формувати здатність створювати музичний образ;
- *
розвивати бажання та вміння втілювати у творчих рухах настрій, характер музичного образу.
ДИТИНА ТА МУЗИКА
Музика для дитини - світ радісних переживань. Щоб відкрити для неї двері у цей світ,треба розвивати у неї здібності і перш
за все музичний слух це емоційний відгук. Інакше музика не виконає своєї виховної функції. Якщо дорослий якомога ближче стискається зі світом дитинства. Якщо вони разом мріють, фантазують,
сміються і грають,то діти відчуваючи цю близкість дорослого, відкривають їм свої таємниці, почуття та емоції. Як це прекрасно - знайомити дітей з музикою. Діти дуже люблять слухати.
Задача педагога полягає в тому, щоб дитина робила це не тому, що так треба, а щоб дитина сказала:” Я буду робити це тому,
що хочу, тому, що це мені цікаво.”
ПОРАДИ МУЗКЕРІВНИКА:
Щоб спрямувати освітній процес ДНЗ на розвиток творчої особистості педагогам потрібно:
-оновлювати зміст навчально-виховного процесу;
-створювати належне розвивальне середовище, постійно оновлюючи його;
-своєчасно виявляти природні задатки, здібності, схильності малюка;
-прагнути до інтеграції суспільного і сімейного виховання;
-з готовністю впроваджувати передовий педагогічний досвід, інноваційні технології;
-добре знати психологічні та індивідуальні особливості дитини;
-розвивати в собі прагнення діяти творчо;
-стимулювати дітей до самоаналізу, самопізнання і самовдосконалення у різних видах діяльності, розширюючи простір власного «Я»;
-надавати дітям можливість самостійно вибирати вид діяльності;
-створювати сприятливий емоційний простір для кожної дитини.